Hele já dělal výbrus, neřekl sem jim nic a udělali mě tuším 0.05mm... podle mě to je dobrý, mám najeto 2500km na výbrus, rozdělával sem válec protože sem dělal GO a ten píst je krásnej, žádnej náznak přidření ani nic podobnýho...
Minulej rok sem s ní letěl cestou ze Znojma po staré až do Brna, furt sem hrnul 130km/h (MZ 251)
Podle mě tohle téma je zbytečný, stačí kvalitní olej, lil sem tam Mogul TS, bohatě stačí (ve srovnání s M2T, kterej je dobrej tak akorát na namazání rezavýho šroubu a to jestli vůbec) prvních 500km sem dával 1:30, pak do 750km 1:35, a po 250km sem snižoval až na 1:50, hlavně né hned z 1:30 na 1:50, nejezdi jako prase, ale ani se tomu neboj pořádně občas vzít, nepřetáčej víc jak 4500ot/min. je to zbytečný a akorát budeš riskovat přidření - zadření.
Pokud budeš točit max 4500ot.min tak nemůžeš motor zahřát na extra velkou teplotu, rozjezdy u mě všechny kvalty do 4500ot. nebyli problém, pak sem zvolnil a jel na pětku klid a pijánko. Dělal sem tohle dost často a mašina jede jako oheň!!!
Hlavně nepřehřát motor!!!!
A nemůsíš mít strach, že zadřeš nebo něco podobnýho, pokud budeš jezdit jak šnek a bát se to vytočit, zajedeš to nahovno...
A jaký písty kdo jezdí?? Dají se sehnat "origo" ale kdo ví, jestli to doopravdy sou origo, neoriginální písty maj prý větší roztažnost, řešilo se to tím, že se nechávala dělat větší vůle tuším 0.07mm ale podle mě už je skoro desetina hodně...
Já dělal výbrus na Lesné (Brno) Motoservis Písec, jooo zaplatil sem za něj 1850,- komplet s pístem i se vším, ale myslím že ten píst asi nebude nějakej českej hnůj, to by nestálo takovou paletu! (Kámoši dělali taky a výbrus i s pístem 850,-) To je dost velkej rozdíl v ceně a taky to tak dopadlo, výbrus skurvenej, píst na vyhození a čekal je výbrus další.
Takže radši připlatit, než to pak někde seknout ve 120 a letět luftem jak orel skalní
Myslím, že sem to popsal celkem srozumitelně
:F